czwartek, 24 lutego 2011

DROŻDŻOWA BABECZKA

Kolejny drożdżowy pomysł


Przepis jest praktycznie taki sam jak na pączki, wychodzi z niego 24 babeczek.

Ciasto drożdżowe
600g mąki
1/4 kostki rozpuszczonego masła
3/4 szklanki cukru
3 jajka
1 szklanka ciepłego mleka
5 dag świeżych drożdży

Różnica polega przede wszystkim na sposobie pieczenia.
Wyrabiając ciasto podzieliłam je na 3 części i dodałam do każdej z nich odpowiednio kakao, wiórki kokosowe i figi. Każdą z części podzieliłam na 24 kulki i odłożyłam do wyrośnięcia do foremek do muffinek, do każdej wkładając po 3 kulki, każdą z innym dodatkiem.

Odstawiłam do wyrośnięcia na 30 minut.

Wyrośnięte babeczki posmarowałam mlekiem z miodem i wstawiłam do nagrzanego do 200stC piekarnika na 12 minut.

1 komentarz:

asieja pisze...

jest piękna!